mammaoro..

Söndag 11/4 kl: 20:55
Försöker kombinera att kolla runt på nätet/ pumpa.. Det funkar helt OK ;)
R och Julian är fortfarande ute o går.. En timme är det nu! AH vill bara ringa o höra hur det är med dom. Helt galet, min mage drar ihop sig när jag känner på mig att Julian behöver mat. det måste man kalla för mamma-bebisband, speciellt när han inte är hos mig.
Men jag ska hålla ut! De har säkert det jättemysigt. R är världens duktigaste pappa. Han är trygg, påhittig och hittar gärna på saker med Julian och tar hälften av allt. Helt underbart.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Världens duktigaste pappa är jag :D

Utan mig, Ingen Emelie och då ingen Julian :D



Katten är helt galen nu när jag kom hem efter 12 timmar på jobbet. Har alldrig sett en sån kelen katt och hon spinner och jammar om vartannat.

Får väl ägna mig en stund åt henne innan jag går och lägger mig så hon blir lite nöjd iallafall.

2010-04-12 @ 08:01:24
Postat av: Teresia

Allt går fint här hemma. Vi är ute mycket om dagarna och det är underbart. Rutiner har börjat falla på plats och magdropparna har börjat göra under för Vanessas mage och det är underbart. Det känns som att hon är sig själv nu. :)



Härligt att höra att rutiner också börjat falla på plats hos er. Det är så olika det där. Barnen är så olika och ack så fantastisk det är. :)

2010-04-12 @ 18:30:54
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0