morrn

Torsdag 1/4 kl: 07:24
Somnade nog vid tvåtiden, efter ett långt samtal med papi. Fick ont nerevid igår, trodde nästan ungen skulle komma ut. Låg och hoppades på att något skulle hända och att vi får goda nyheter idag.
Upp innan solen, blåste ballonger, serpentiner och fixade nybakade bullar till frukost. Hummade någon oigenkännlig låt när jag väckte R med presenter. Presenter som han sedan märkte var sånt JAG ville ha till hemmet. Perfekt ;) Men jag har ett trumfkort, eller en trumfpresent som kommer senare ;) Märkte till vår glädje att Lilla Jönssonligan gick på tv. Då har jag något att göra nu på morgonkvisten! (:

Sen ska jag städa undan lite, leka med katten och fylla hennes matskål till bristningsgränsen. Sen duscha o göra mig redo. Känner att jag hade behövt sova mer. Väldigt mycket mer. Men det är försent nu.
Nu känns det förväntansfullt. Håll tummarna för mig! Fast det vet jag att ni gör! ♥

Kommentarer
Postat av: Pappi

Håller tummar och tår, näsa, öron, tunga och mage. Ser ut som en ihopknycklad buddafigur :)

Det kommer att gå jättebra för dig och snart får ni träffa er son för första gången. Och jag mitt längtade barnbarn. :D

Och Touloise (Katten) kommer att ha det bra hos mig ett par dagar. Så oroa dig inte för henne.



Puss o Kram.



Pappa

2010-04-01 @ 09:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0