duktig grabb

Onsdag 25/8 kl: 20:15

Hade skickat in ett blogginlägg i morse, men de kom tydligen inte fram.. Skickade med griskultingarna och skrev: Vilken natt det har varit! Villiam somnade halv nio, vaknade halv sex, det är nio timmars sömn! Utan något vaknande eller mat. Jisses vad utsövd jag är! Sen har vi legat till nu (halv nio) och myst och pumpat honom med mat, för fy vad det gör ont när han inte äter på så länge. Nu ligger vi o myser i sängen, han med fötterna på min mage.

Så utsövd har man varit idag! Vi gick upp och donade lite, nakensprattel och gröt. Slumrade lite i sängen innan hans farmor kom och hälsade på. Vi gjorde hand och fotavtryck i gips, en till oss och en till henne. Villiam har sovit 3 x 40 minuter idag ungefär, lite bättre.
När hon gick fick jag ett ryck och rensade ut hela min garderob, tre påsar med kläder blev det, så skönt att bli av med sånt man inte använder och får plats för nya plagg ;) Provade även en klänning jag köpte under graviditeten så nu har jag en bröllopsklänning till oktober! perfekt.
Sen städade vi både toaletterna, riktigt noga, skura golv o allt. Sen kom R hem efter storhandlingen vid sex tiden, lagade mat.
Medan vi åt låg Villiam på filten och kravlade. För det gjorde han faktiskt, han tog sig fram ;) Inte så långt men endå! Sen fick han nog och vände sig till rygg. Efter maten satte vi oss mysigt i soffan och läste den fula ankungen, Vlliam i mitt knä med nappen i och snuttefilten att pilla på. Så mysigt vi hade det! Sen gick vi upp, han fick mat och jag lade han i sin egen säng. Och enligt babywatchern så har han nog somnat nu. Han har varit riktigt duktig på att somna själv idag det lilla pyret (:

Nu ska jag hoppa upp i duschen sen blire mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad skoj... :D Precis så ska det vara!

2010-08-25 @ 20:28:44
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Teresia

Härligt!! Jag visste att han hade det i sig. Det är krut i lillemannen. ;)

2010-08-25 @ 21:09:12
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Magnus (Far och Morfar)

Nakensprattel och Gröt? Hoppas det var Villiam som stod för det hehe :D

2010-08-25 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0