Gårdagen!

Fredag 6/8 Kl: 18:30

Igår vare ingen kul dag heller, kände inte för att plugga, låg som en amöba i soffan bara. då drog R med mig ut. Han vet att shopping gör mig glad- sagt och gjort Centan nästa! Villiam följde glatt med, sov hela tiden men vaknade när vi skulle sätta oss o äta på grafitti, det slår aldrig fel! ;)
R handlade ett par finskor och jag fick go nuts inne på panduro för att hitta saker till inbjudningskorten till namngivningen. OCH vilket tur jag hade! Hittade nästan allt på 50% rean, varav ett kit med "gör-egna-inbjudningskort", lite klistermärken och annat smått o gott både till kortet och till dukningen. Så glad jag blev!
Sen gick vi in på Lindex och på name-it och hittade fina dreggel-haklappar (som vi är i desperat behov av nu).



Sen gick vi in på Benetton o hittade denna fina hoodtröja till Villiams höstkollektion:


Och sen, till det som jag hade sett fram emot mest: Polarn och pyret! Vi fick ett presentkort precis innan lillen föddes av moster med familj och nu äääntligen skulle vi shoppa! Ville vänta lite o handla där inne tills strl blev lite större, vilket jag känner att jag gjorde rätt i imed han växer för fort ur sina kläder. Vi hittade en massa fina saker i strl 80, höst, vinter och vårkläder hade jag tänkt, man får vika upp lite sisådär bara. Dessutom hade jag sparat en 15% rabatt som vi fick för några månader sedan, så vi fick ett extra plagg! Det roliga var att vi hade kollat på nätet innan vad vi ville ha, det var mestadels rött, men när vi kom ut från affären var det mestadels turkosblått. Men färgen var så fin! o de röda kläderna såg redan uttvättade ut så..


Fleecetröja, vindtät och vattenavvisande, bra material


Grön bomullströja


Asfräcka turkosa jeans (:


En trä-på halsduk (som man hatade när man var liten, men nu när man blivit förälder ser man finessen med den ;) )


Tajts! Med möjlighet att kunna ta in resåren så man kan använda dem längre!

Tack moster med familj!

Det är verkligen skillnad på kläder och kläder.. speciellt vinterkläderna på PoP. Så nu ska vi fortsätta önska oss presentkort i den butiken!

Efter den väldigt lyckade shoppingen var jag helt salig. Vi åkte hem till Villiams farmor och fikade och spelade kubb innan vi åkte hem!





Kommentarer
Postat av: Teresia

Grattis Villiam på 4 månadersdagen! Du har blivit en stor kille nu. :) Vad fina dreggellappar. Jag tror det blir en tur till center syd för mig ser jag. ;)



Ha en jätte mysig helg!

2010-08-06 @ 19:29:08
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0