Heja heja!

Onsdag 11/8 kl: 13:40
Då sitter jag med tentan. Utropade ett glädjetjut när jag läste genom frågorna, lätt som en plätt! Nu har jag skrivit klart första frågan och ska sitta och trixa lite med den till gubbe och lillgubbe kommer hem. Sen ska jag fortsätta på fråga 2 som jag nog blir klar med idag. Mina smågubbar ska nämligen gå själva på babymassagen idag, vilket lämnar mig till 2 timmars ensamt plugg!
Fråga 3 var lite klurigare eftersom den grundade sig på en bok jag inte läst :P Så jag får väl sätta igång o läsa väl valda bitar ikväll.
Men Heja mig! detta går galant!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Vad flitig du är! Vad är det du pluggar egentligen?

2010-08-11 @ 14:19:30
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Teresia

Heja heja Emelie! Duktig du är som fixar detta trots sömnbrist. Vanessa vaknar också mer än vanligt nu för tiden. Det kanske ligger i luften? :P Idag ska jag lämna in ett skoluppdrag och har legat på latsidan så heja mig med. :P

2010-08-11 @ 14:55:22
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till!

2010-08-11 @ 15:06:17
Postat av: sanna

Lycka till! :)

2010-08-11 @ 15:16:43
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag tror inte den är sp lätt! Bara att du är så duktig och flitig som det blir

Lätt för dig! Kramar från Kajsa och Natalie

Ps vi kommer ned den 13-17 sept! Vi tar en fika då eller hur? :)

2010-08-11 @ 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0