hoho

kl. 21:51

VAD jag är trött nu alltså.. Grabbarna kom hem klockan åtta, lillprinsen verkade lite chockad över att se mig igen. Vi busade, skrattade, tränade benen och ammade en massa. Igår lärde han sig konsten att från sittande och nudda benen i marken, att vilja resa sig upp, så nu gör han det hela tiden, sötnosen där. Man kan knappt få honom att sitta utan att han vill resa sig upp, men att benen går som två geleklumpar, det är en annan femma ;)

Nu är jag helt färdig med fråga 1, fråga 3 är färdig men behöver finjusteras. Fråga 2 är delvis avklarad, den var mkt svårare än jag trodde. Dåligt med tillräcklig information när man väl valt en grej att skriva om, har redan skrivit om den två gånger, kanske bli en tredje gång imorgon?
Men nu är jag helt slut, lite illamående efter mina försök med uppiggningsmetoder.
Ska göra R sällskap i sängen och hålla tummarna på att Villiam sover lite bättre inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0