inte alls kul

Tisdag 3/8 kl: 12:04
Usch, det var längesen jag hade en sådan här dag. När man vaknar på morgonen vill man bara dra täcket över huvudet igen och sova bort hela dagen. Alternativt läga sig skönt tillrätta i soffan med en bra film. Men icke- jag måste plugga. Dessa kraven hela tiden gör mig tokig, kan inte göra något för jag måste plugga. Kan inte unna mig något för jag måste plugga. Separationsångest när jag ska lämna lillen för jag måste plugga. Inte för att jag gör det - och därför kommer ångesten. Tänk att bara vara inna en hel dag och inte göra en skit eller känna att man behöver göra något.
Villiam och pappa åkte iväg till farmor, men jag ville mest att han skulle stanna så vi kunde mysa. Han var så glad när de stack, skrattade åt mig hela tiden. Jag vill vara med honom dygnet runt, men känner att något annat drar i mig.
En och en halv vecka kvar.. En och en halv vecka kvar... SEN är det bara jag och Villiam i tio månader! uuunderbart ska det bli. Finns så mycket jag vill göra, umgås med han konstant, bli färdig med hans rum, planera och utföra namngivningen, åka ut på utflykter etc.

Måste få upp humöret.. Jag sätter mig o kollar lite på ikea vad vi ska köpa när vi ska dit om ett par veckor! Det brukar få upp humöret..

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hoppas du är piggare nu! Det är inte lång tid kvar och trots att det tar emot så använd istället som "morot" allt som kommer när du är klar... och utflykter hoppas jag vi kan göra många. ;)

2010-08-03 @ 17:16:25
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0