kräftor!

Söndag 22/8 kl: 11:07

Igår hade vi en riktigt mysig dag! På eftermiddagen stack vi ner i stan och mötte upp mormor, gick runt och tittade lite på trädgårdsrundan, men missade god mat och annat, det var nog pensionärstider där nere.. Väldigt fina grejor. Hittade en luftballong i en massa färger som jag blev såld på, köpte den aldrig men ångrar mig idag, den hade varit så fin i Villiams rum.
Sen stack vi hem och tog en liten powernap innan Villiams mormor kom igen. R åkte iväg till HBG och tittade på bilar och race och vi stannade hemma för att äta kräftor!



Så gott det var! Villiam somnade redan kvart i åtta och så jag o mami hann umgås o prata en massa. Sen såg vi snabba cash.
Gick o lade upp vid tolv igår, somnade nog inte förrän vid ett och Villiam vaknade lite över sex! WOHO! R fick gå upp :P Sen sov vi lite i förmiddags för att ta igen. Ser säkert ganska kul ut om man hade fotat, jag ligger och håller om Villiam och R ligger o håller om mig :P Hela familjen!

Klockan 13 ska vi hem till R:s farmor och farfar som har bröllopsmiddag. Men vi blir nog inte långvariga, ska försöka vila upp oss idag för R börjar jobba imorn och då blir jag o Villiam ensamma.

Jag måste försöka sätta rutin på vardagen, eller vara lite konsekvent känner jag.. Villiam är som ni vet ganska gnällig av sig och vi har märkt att han kör ganska rejält med oss :P Gallskriker för ingenting ex tappat leksaken, skriker över sin oförmåga att pricka in leksaken i munnen etc. Han är ganska kul.. Nu var han gnällig så vi försökte få honom att sova i vagnen medan vi vaggade. han gallskrek. Då bestämde vi oss för att ge det 7 minuter.. Satte oss i soffan och gjorde annat. Efter sex min slutade han skrika och nu ligger han bara o tittar.. Så den där femminutersregeln funkar nog. det fortsätter vi med!


myspojken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0