Ons 18/8 kl 20.45 gud vad dålig jag har bl...

foto0796 (MMS)

Ons 18/8 kl 20.45 gud vad dålig jag har blivit på att blogga.. Igår kom Villiams (o)gudmor hit, mcd mat, snack, tvätt hjälpte hon till med o sen en skräckfilm, vi satt alla tre ihopkrupna i soffan, klarar inte sånt! Idag har Villiam varit en solstråle, inte varit ledsen på hela dagen! Jag blev äntligen färdig med inbjudningskorten till namngivningen, lägger ut bilder sen när alla har fått dem. Sen ner på stan, stor shopping på hm, hittade en riktigt söt vinterjacka till liten. Sen hem till mormor för en massa mys o sprattel på golvet (på bilden). Nu ska vi käka majskolvar!


Kommentarer
Postat av: Teresia

mysig han ser ut där han ligger... :) jag svarar på ditt sms imorgon. har suttit nerkurad i skolböckerna. pjuh!!!

2010-08-18 @ 22:12:54
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0