vinterland

22/12 kl: 15:25

Vi trotsade det kalla vädret och trotsade dem som sa att man inte ska gå ut. Vi hade mycket på listan som skulle fixas! Apoteket, lämna gammal medicin, handla åksjukepiller (eftersom jag börjar få lite panik över flygresan gick jag ner och frågade vilken av tabletterna man blev trött av ;) ) handlade tidningar och fyllde på busskortet. Allt detta hängde T och hennes Vanessa med på. Vi hann prata lite innan vi stressade iväg på vars sitt håll ;) Jag gick en runda på H&M och hittade en tröja till mig, en skjorta och ett par jeans till Villiam. Strl 86 så det blir nog en födelsedagspresent.

två och en halv timme senare pulsade vi hemåt igen. Vi hade fått ett julkort till och Villiam fick till sin stora glädje kuveret. Han var så sött, ett stort solsken gick han runt och viftade med det här kuvertet och var så stolt över att få hålla det. Ända tills han stoppade det i munnen, vilket inte jag tyckte var så passade. Tog det ifrån honom och nu fick jag verkligen känna på hur det var att ta en "leksak från ett barn". Krokodiltårar till max. Fejk fejk fejk. Ganska gulligt, jag skrattade, han fejkgrät.

Nu ska vi döda en timme med lite lek och matlagning, idag blir det wokade grönsaker med räkor. Men kommer mami hit och passar så vi kan sortera, handla den sista julmaten och städa ovanvåningen. Nu har jag lagt upp ett to-do schema ;)


Föressten, har kollat genom R:s packning.. Är det OK med ENDAST 5 par kallingar, tre skjortor och tre shorts. Notera ENDAST? Får nog styra upp det med..

Kommentarer
Postat av: Rebecca & Albin

5 par kallingar till 7 dagar? hm, tänkte han vända dom utochin? :P haha, du gör rätt i som styr upp det!

2010-12-22 @ 21:09:26
URL: http://albinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0