2100 gram och hår!

Vaknade som sagt vid fem tiden i morse, troligtvis för jag var ganska nervös inför UL. Mami följde med och vi fick veta att han hade växt (: Hade hade följt sin kurva som dock ligger i underkant men han hade lagt på sig 500 g på tre veckor. Perfekt! (: Vi såg även att han hade ganska tätt fjunhår precis bak i nacken, gulligt! Fick en ny tid för tillväxtUL om fyra veckor, men jag hoppas på att han har kommit innan dess..
Nöjda och glada åkte vi ner till trädgårdscafeet och åt en god rostbiff macka och en kopp kaffe (samt ett wienerbröd för min del, vi var ju faktiskt på konditori!) Sen gick vi på stan lite så bäst det gick med men onda rygg och mamis onda knä. Gick in i butik mini och hittade villervallas sortiment. Mami skämmer bort oss till max.. Hon köpte den minsta storleken mössa och ett par tumlösa vantar som var blå och vitrandiga, jättesöta (: Det blir vårens och sen köpte hon storleken större mössa och vantar med tumme i randigt grönt och vitt till hösten. sen hittade vi ett par shorts med i villervalla, vi garvade rakt ut, de var så roliga! var tvungna att köpa det med..
Sen in på Lindex och äntligen hittade jag en till babyfilt till Julian. Tycker inte det är riktigt kul att köpa filtar med dödskallar på till en nyfödd så äntligen hade de fått in ett sortiment gulliga filtar.

Sen åkte vi hem vid elva och kände att hela dagen hade gått, jag gick o lade mig o sov och vaknade precis.. Nu står det flera timmars plugg framför mig. Måste bara komma igång med det. öppna böckerna. Det är det svåra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0