30 dagar kvar!

shit 30 dagar. Antingen kan det vara väldigt långa dagar eller också väldigt korta beroende på när han bestämmer sig för att titta ut. Som jag tidigare har sagt så är det väldigt tröttsamt o tungt nu. Lillkillen där inne är för stark för MITT eget bästa. hårda och bestämda sparkar får man stå ut med.. Vi har allt färdigt här hemma till knodden kommer. Igår när vi storhandlade använda jag alla de kuponger vi fått på bebiprylar, så det blev en massa blöj-kräm- och tvålshoppande. Så nu är skötbordet verkligen överfullt. Mentalt är jag också redo för förlossningen, vill titta på min lille pojke och få veta att han mår bra. Vilket chock när han väl kommer ut- välbakad i min mage. Verkligen fascinerande. Tror inte om man förstår att det ligger en liten människa där inne o gror. Bara jag inte behöver gå över tiden så är jag nöjd. Vi kan ju inte ha två i familjen som fyller år den 1 april ;) Men NU måste jag börja plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0