Alla hjärtans dag firande

Idag är det alla hjärtans dag och redan har vi avklarat två bråk.. wiho! ett om att det inte finns någon mat hemma för något käkat upp det inte köpt nytt och ett för att grejor hela tiden försvinner. Det har löst sig, sambon e ute o handlar och fribiljetterna som var borta kom plötsligt tillbaka. Men ändå sitter jag och morrar. Behöver nog mat. Ja så är det nog..

Gick upp tidigt efter 6 timmars sömn för hungern kröp sig på. Sen lite slapp i ett par timmar i sängen innan jag bestämde mig för att gå upp. Nu ska jag varva plugg med tillfixning med städning och sen bär det av till Lund! Det blir en middag på restaurang tillsammans med ett par vänner (de har valt restaurangen) och sen blire biobesök - Snabba cash. Äntligen har vi tagit oss tid till att se den! Det är ju trots allt alla hjärtans dag och kom på att vi måste passa på att gå på bio nu innan lilleman kommer - det kan nog dröja innan vi får möjlighet till det.. fast jag har något problem med biosalonger, speciellt nu under slutklämpen av graviditeten. Har ju en liten hypokondriker i mig och har en bebis som ligger mot blåsan så det blir nog lite spring till toaletten och tankar om att "snälla, låt inte vattnet gå nu" ;)

Nu kom sambon hem med mat, så nu ska det huggas in! Hoppas alla får en fin alla hjärtans dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0