cravings!

Angående förra inlägget. Vecka 35, tiden går, vi hoppas att han kommer snart, men inte för snart för troligtvis väger han inte 2,5 kg och är inte alls så stor han ska vara. Vi ska på tillväxtultraljud på måndag så då får vi svar på våra frågor. Har känts jobbigt att inte veta alls om han växer, och det känns inte kul om min sjukdom har påverkat hans tillväxt. Men som sagt vi får se.

Förvärkarna kommer i ett nu, lite skarpare varje gång..
Och nej, jag oroar mig inte längre för vikten. Har gått upp ca 10 kg och märkte efter mina spykaskader att både ansiktet o tuttarna blev smala igen, så troligtvis beror mestadels vikten på vätska, för dricker mycket, det gör jag!
Lillkillen där inne rör sig hela tiden men nu sitter naveln nästan på halva magen - det har blivit stort nedanför den. Den är inte lika ivägen längre och inte lika stor. Ska det va så egentligen?

Fixade skruttens sista kläder och lade mig sen o sov i nån timme, drömde en massa och vaknade av ett stort sug av chokladbollar! sprang ner i köket o käkade direkt ur skålen.. Fem st senare var jag nöjd och gissar att R oxå blir nöjd att den står ett helt fat i kylen när han kommer hem från jobb ;) Skönt att matlusten har kommit igen iallafall, nu ska jag passa på o käka så mycket som möjlig och lägga på depåer inför förlossningen!

Nu ska jag ta tag i pluggandet, maila kurssekreteraren och antagligen få extrauppgifter och så ska jag ta uti med den sista (tror jag) boken i denna kurs.

Lägger upp lite bilder på Julians välfyllda garderob (: (vilken skillnad på fotokvalitén o ljuset nu när bilderna togs på dan)


Hela byrån full av fina kläder strl 50-56


Ännu mer kläder som ska lagras, strl 62-75


Denna mysiga amningskudden köpte vi ju oxå i helgen (: Perfekt för
trötta armar men ändå ha lillen så nära som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0