krypande känsla..

Nu har jag den dära krypande känslan i kroppen igen.. Känns som ingenting kan roa mig längre och känner mig så rastlös men hela tiden har jag den gnagande känslan om att ha en massa att göra i skolan utan något driv. Jag har sovit en timme vid lunch och känner mig fortfarande supertrött. Orkar inte ta på mig för att gå ut en promenad även om jag känner för det. Svettas som en gris o har ont i magen o ljumskarna. Gud vad jag är gnällig nu.. Jag saknar drivet till att göra saker, det är det.. Det är precis som att kroppen bara går o väntar på att något ska hända och ingenting annat känns roligt eller stimulerande..
Jag ska nog ta tag i lite städning nu istället fram till föreläsning och seminarium klockan tre.. Sen hade det varit skönt med en promenad ner till stranden.. Kan inte nästa vecka bara vara slut så att kursen e avslutat o jag kan träffa lite goa människor och bara njuta av sista tiden? Utan krämpor då alltså..

Kommentarer
Postat av: Pappi

Det enda drivet du saknar är drivet till att kunna ta det lungt.

Du måste inte alltid ha något att göra utan försök koppla av lite istället.

Du har oftast varenda timme, varje dag, fylld med någonting.

Det kan lätt bli för många "måsten" då.

Men det är inget som är så jätte viktigt att det inte kan vänta.

Tillåt dig själv att bara koppla av så kommer du säkert att må bättre och finna mera harmoni.

2010-02-12 @ 15:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0