mer snö?

Torsdagen 18/2-09 kl 19:45

Har märkt att datum och tid försvinner från inläggen imed den nya designen så jag får börja skriva in det själv.

Det blev ingen sömn. Det blev en massa läsning i Obamas bok "min far hade en dröm". Välskriven och kul att han lämnar ut sig själv så pass mycket.. (Tack I för lånet) Sen kom R hem men försvann ganska snabbt för en runda ner till Malmö. Så jag har suttit här hemma med andan i halsen, usch, man börjar tänka på livet tillsammans på ett annat sätt nu när vi väntar barn. Snöstorm o en massa snödrivor på vägarna, man börjar tänka i de allra värsta formerna. Men nu kom han hem precis, oskadd. Blev överdröst av en massa pussar och kramar (:

Har suttit och skrivit gravidboken, för säkert en o en halv månad, händerna o fingrarna helt svullna.

det jag egentligen ville säga med detta inlägget var: När hände detta?



Det är faktiskt snart mars, ska inte våren komma, iallafall till Skåne vid detta laget? Jävla snö.

Kommentarer
Postat av: Kimberly Engqvist

Tack så mycket!

Anledningen till att datum och tid försvinner är för att det sitter i kodmallen som du hade problem med, det är precis som i stilmallen att du kopierar och klistrar in men om du vill så kan jag hjälpa dig att klistra in dom ifall du skulle behöva hjälp med det :D

2010-02-18 @ 21:18:26
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: Teresia

Det där med att känna paniken i halsen över gubben som är ute i snödrivorna känner jag igen. Man är utelämnad på ett annat vis som gravid. Skönt när dem väl stiger innanför dörren. :)

2010-02-19 @ 11:04:44
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0