morgonstund

Upp i ottan, svintrött fortfarande, det har inte blivit 8 timmars sömn inatt ska jag säga! Tvättar idag igen eftersom man bara hinner torka ca 2 maskiner i vår ofungerande tvättstuga.. Trivs ganska bra som hemmafru, antagligen för det bara har hållt på några dagar, snart blir jag nog uttråkad av det med. :P Gränsen går väl när jag har gått över tiden, är så tung o tjock att jag inte orkar gå upp från soffan och sitter o stickar världens längsta halsduk :P
Haft sammandragningar hela natten, vaknade till och med under en.. Ont i ljumskarna.. Men antar att det inte är på gång än ändå. Han behöver bakas ett tag till. Hade ändå varit typiskt om det hade kommit igång nu när sambon är flera mil ifrån på kurs..
Dagen ser ut så att tvätten ska tvättas och hängas upp, sen sover jag nog ett tag till och sen kommer D så blir de filmmmys o troligtvis en massa snack!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Hemmafru är en mysig syssla - i varje fall under en period om man kan fylla ut med annat. Nu närmar sig vår och sommar och då finns ALLTID något att göra... och en bebbe att ge massor med kärlek till. :)

2010-02-24 @ 13:59:32
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0