morgonstund

Morrn' allihopa. Vaknade som vanligt av hunden som alltid skäller vid denna tiden. Vet inte var den är eller varför den gör det men jag gissar på att hundens ägare alltid går hemifrån kvart i åtta och sen sitter hunder i fönstret i skäller åt alla de skolbarn som går till skolan. Det är min teori iallafall för han slutar alltid skälla fem över åtta.

Har haft väldigt ont i magen inatt, jag undrar om det är på gång eller om man ska känna såhär fram till förlossningen.. Nu ska jag ner i tvättstugan o se om det är ledigt, sen koka mig lite gröt och sen sätta mig o plugga, skriva ihop texten till imorgon. Sen ut o luncha med mami på stan och sen hem o plugga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0