morrn!

Grått o trist ute, snö inatt, vitt på marken. Puh, det är snart mars, när ska våren komma till Skåne? Hoppas att Julian tar med våren när han kommer så vi kan mysa med långpromenader i vårsolen (:
Suttit o surfat nån timme på nätet o läst massa bloggar. Ska sätta igång med arbetet lite igen och sen lämna in det. Efter det känner jag för att storstäda! Funderar på att städa badrummet där nere, TOTALT, skrubba väggar o golv och vill egentligen rengöra kattlådan med, fast det får jag inte göra nu när är gravid nån toxicplasma kan man bli smittad av.. Vi har en extra kattlåda i källaren, jag bytar bara ut den :P För vi ska asa ner skötbordet i badrummet där nere har vi bestämt oss för. Men vill gärna att det är städat innan. Sånt boande ;) Sen tänkte jag skrubba köket o köksluckorna. Det behövs alltid. Kanske rengöra kyl o frys med? Se hur länge orken räcker. Men det är sånt jag velat göra länge, men skolan har tagit upp för mycket tid.
Vid tretiden får jag ett arbete jag ska opponera mot tills imorgon, så då blir det plugg igen.


Kommentarer
Postat av: Teresia

Vår är underbart och jag är också förbaskat trött på denna kyla. Nu får fåglarna börja arbeta och naturen bli grön. Och varm.

2010-02-17 @ 10:03:53
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0