myskväll

Trots en tråkig inledning på kvällen blev den bara bättre! Mami kom efter jobb och vi hjälptes åt att laga tacos. Gott och mysigt, satt och pratade en massa och kände på magen som hoppade. Sen blev den kaffe med kanelbullar medans hon läste genom mitt arbete. Efter lite omfix tyckte hon att jag hade gjort det bra. Känns fint (: Ska läsa genom den någon gång imorgon igen innan jag lämnar in den, men känner mig ganska färdig.
Nu ska jag kolla runt lite på nätet innan jag sätter mig och myser framför Fame-filmen. Ska äntligen se den (: hoppas att den är bra. Kommer ihåg att jag följde serien när jag var liten och har alltid velat se musikalen.



Har inte lagt ut några bilder på ett tag. tråkigt. ska försöka fota lite bättre snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0