Nu är jag föräldraledig!


Wiho! Sista föreläsningen är färdig och oppositionen gick bra. Fick lite kritik mot mitt val av delar i kurslitteraturen, men det varit inte alls något jämförelsevis med de andras arbetet. Lite skadeglädje får man väl ha ;) Fast kan inte ta ut allt i försprång, hoppas bara att jag får ett G iaf. Men det är nog lugnt ..
Och jag ska fira med att gå och sova, och inte ha några krav på varför jag ska vakna upp.
Så skönt, det krävs nästan lite firande!

Fick ett chockartat uppvaknande i morse. Helt plötsligt har jag blivit gigantisk. Som en val! När jag sitter ner ser jag ut som grodan boll och jag går runt som en fet anka med putrumpa. Vaggandes.. Är det detta de kallar för höggraviditet? Svar: Ja! Inga, verkligen inga kläder passar mig längre, inte alls kul att gå ut på stan o fika med för korta tröjor och byxor som kväver mig. Men det är ju nu jag vill ta upp det sociala igen. Och jag tänker INTE handla nya kläder när förlossningen så nära inpå..

Såhär ser jag ut när jag myser runt här hemma. Men bilderna gör inte magen rättvisa. Den ser mycket större ut i verkligheten. eller är det kanske bara jag som tycker det? ;) Tråkigt med dåligt ljuse på bilderna bara. Vintermörkret..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0