nu händer här grejor

Onsdagen 24/2 Kl:18:55
Sitter som en zombie i soffan, är helt dåsig. D kom vid middagstid och stannade några timmar. Började få förvärkar o precis när han skulle gå fick jag en kraftig. La mig i badet en stund och magen höll på en massa. Sen gick jag o lade mig o vilade för jag hade blivit så trött. Gick upp precis och det kändes helt annorlunda. Huvudet har kasat riktigt långt ner, det är hårt precis över blygdbenet och känner att hans rörelser har gått nedåt med. Ont gör ned i nedre delen av magen, tappen och i benen o ryggen. Undra om det kommer hända något mer.. Har inga värkar längre så det var nog bara en luring. Fick satans halsbränna med.. Uppdaterar under kvällen om något händer! Ska strax äta pyttipanna som R fixar. gott, har knappt ätit ngt idag så det ska sitta fint.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Spännande spännande!!

2010-02-24 @ 19:24:08
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Pappi

Skulle ni åka in nu när jag är på jobbet så säg till mammi att ringa mig.

2010-02-24 @ 20:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0