shoppingtur

Tisdagen 23/2 Kl: 21:08
Mysigt att va hemma hos papi, det var ett tag sedan. Man blir så bortskämd där, allt dukas fram o dukas av. Fast så är det hos mami med nu. Nu när min mage e tung ;)
Sen stack vi ner till polisen för att anmäla, men självklart stänger de klockan tre. Blir man förvånad i den här staden? Självklart stänger poliserna så tidigt som möjligt, allt för att undvika att ta uti med de problem som finns här. pust.
Sen körde vi vidare till ekeby möbelaffär och hittade eeeen tadaaa soffa! Som vi VERKLIGEN vill ha. En sån rejäl familjesoffa med två divaner, gigantisk och mysig. Det var till och med lite rea på den, men vi vill få sålt våra andra soffor innan vi köper den nya, så nu håller vi på att lägga ut dem på blocket. Två beiga ektorp soffor för 4000, någon? ;)
Sen åkte vi till väla och gick runt och letade kläder till R. Ett par skor skulle inhandlas, gärna sneakers med högt skaft, gärna röda. coolt som sticker ut lite, men det fanns bara i tjejmodell, typiskt.. Sen var vi ute efter skjortor, skjortor och skjortor i modell kort krage. Men tyvärr är vi lite tidigt ute som vanligt så dessa har inte kommit in än. Men den trevliga killen på MQ försäkrade oss om att de skulle komma en massa sådana till våren. happ, då får vi vänta! Men vi hittade ändå en riktigt snygg finskjorta till honom, som ska vara på under middagen hos ett par vänner på lördag. Ska se om jag kan smygfota honom o lägga ut här ;)
Sen tog vi en paus i allt springande, mina fingrar hade dubblat sin storlek, värmen var olidlig och fötterna fick knappt plats i sina skor.. Det blev en god bakad potatis på grafitti med keso o en massa sallad- mums!
Jag försökte hitta en amningsbh sådär i förebyggande syfte men det var ingen som föll mig i smaken. alla är slafsiga och otroligt osexiga. Men visst det ska inte vara sexigt- bara skönt. Det håller jag med om, men modellen kan väl vara lite mer smickrande? :S


Kommentarer
Postat av: kajsa

Du skall vara glad att du slipper köpa bh:ar på tjockis avdelningen iaf, för dom är jävligt OSMICKRANDE. herregud, det finns inte en amningsbh i vanliga affärer som passar mig, utan det är tjockis avdelningen som gäller!

2010-02-24 @ 10:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0