tidig morgon..

Det blev en sen kväll igår med den nya van the man filmen. Orkade inte se klart den ändå.. Vaknade tidigt i morse, troligtvis av oro, några gånger innan jag gick upp. Har precis ätit första frukosten och ska hoppa in i duschen nu, känner för ett varmt bad, men tror inte att mina grannar uppskattar det så mycket.. sen ska vi vara hos MVC klockan åtta för ett tillväxtUL. Har längtat efter denna dagen, det har varit lite oroande sen förra när dom sa att han inte hade växt som han skulle. Så nu får vi hålla tummarna på att han lagt på sig några gram. Mami ska följa med mig o titta på lillen :)
efteråt ska vi ta en frukost på stan (om något är öppet) och sen ska jag snabbt inom apoktetet o hämta ut mina beroendepiller ( ;) ) innan jag drar mig hemåt för en heldag med plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0