tripp

Fredagen 19/2-09 Kl. 19:22

Tack för alla era fina kommentarer, blev så glad när jag kom hem och fick läsa allt (:

Sicken jävkla dag det har varit idag! J kom upp och hämtade mig så körde vi ner till stan. Julian fick två presenter, en dinosaurie/flodhäst av J men ett foto på oss och en söt liten apa av hennes man C. Gulligt till max!


Sen körde vi ner till Espresso House o tog en fika. Stackars baristan gjorde en massa fel, först fel macka, sen fel pålägg. Åhå ja ja. En massa snack och skratt som vanligt. Så skönt att träffas!
Sen blev det en liten runda på stan, köpte en liten present till R:s son Albin som jag ska få träffa nästa vecka, myspys! Och hårfärg o ny mascara till mig. Sen ner på CG o handla mat och sen hem. Mysig dag med andra ord!

Vilket ändrades helt när jag kom hem. JAG ÄR SÅ JÄKLA TRÖTT PÅ ALLA MYNDIGHETER SÅ JAG KAN SPY! Fått ett beslut från csn (?) som jag inte har något att göra med nu. De krävde pengar tillbaka på uppgifter som jag inte hade lämnat in. Det blev ett argt samtal och sen förlåt från deras sida. Jovisst men fan, fick ju sitta i telefonkö och blodtrycket gick upp för NI gjorde fel. uschi.

Sen blev det klabb med en annan myndighet med R. Helt galet. Så det blev en runda ner till polisstationen, som SJÄLVKLART hade stängt, försökte ringa konsumentverket som inte ens har öppet en fredag. Vart går våra skattepengar egentligen? Så nu får vi vara snälla o vänta tills på måndag innan vi kan polisanmäla ett ärende som vi egentligen inte har något att göra med. Men för att alla andra har gjort fel så får vi ta det. Arg har jag varit ikväll, blygt bekräftat.. Detta medförde sammandragningar var femte minut som inte släpper. Yey..

Så, nu har jag fått skriva av mig lite. Det låter värre än vad det är, säkerligen. Men vi löser väl det. Nu ska jag försöka släppa allt så vi kan hålla helg. Och mat har vi inte ens tänkt på idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0