Vår bebis

Onsdagen den 24/2 Kl: 20:37
Papi: Oroa dig inte, värkarna kommer typ var 20 minut så det är inte dags än. Tror att magen bara spelar mig ett spratt som vanligt. Så gå nu inte o tänk på det hela natten på jobb!

Gick in och gjorde som T och kollade hur vårt barn skulle se ut. Provade med två bilder, det ena resultatet blev värre än det andra.. Ta nu inte detta seriöst utan detta var mer en underhållande grej för att få tiden att gå :P




Denna bebisen ser precis ut som min papi när han var liten!


Denna ser ut som ett juggebarn ;)

Tror nog inte Julian kommer likna några av de bebisarna som kom upp.. Roligt att de använt ett öga av var förälder för att få ihop bilden :P

Som sagt så kommer värkarna var tjugonde minut och börjar avta i styrka, så det var nog bara en liten förvarning om vad som komma skall.





Kommentarer
Postat av: Pappi

Lite rasistiskt att skriva "juggebarn".



Jo det var min första tanke oxo att den ena bilden liknade ju tusan mig när jag var en knatte hehe.



Och jag oroar givetvis mig oavsett vart jag är.

Vill bara veta när det är dags även om jag är på jobbet.

Det riktigt knöt sig i magen när jag läste din blogg från jobbet och jag tänkte bara. Hoppas det går bra för Henne, Rickard och Julian nu och så funderade jag på hur längesedan det var jag sa att jag älskade dig till dig.

Man får inte glömma att säga det.

Men du vet att jag Älskar dig. :)



Tog 1 timme att köra hem från jobbet. Riktigt halt ute på vägarna men jag kör som en gubbe i hatt. 40km :)

2010-02-25 @ 00:23:30
Postat av: Teresia

Haha. Barnen ser lite kryptiska ut när dem bakas till i den underhållningen. Men om ett gott skratt förlänger livet så varför inte?



Läste att värkarna avtagit. Jag som trodde att nästa inlägg skulle vara ett "jag är på väg till förlossning"s inlägg. Hihi! Men dem är luriga där dem ligger i magen di små. ;)

2010-02-25 @ 10:20:58
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0