vinterpromenad

efter kalaset drog vi på oss flera lager kläder, termobyxor självklart o åkte ut i järavallen och gick en lång runda i det fina vintervädret. Vi pulsade runt i decimeterhög snö i nästan en timme. trodde aldrig min rygg skulle klara det men det gick finfint! Blev mycket piggare och gladare efteråt. Sedan stack vi hem till R:s föräldrar o satt o pratade o åt kvällsmat. Kom precis hem. Är jättetrött och har en fruktansvärd halsbränna.. Känns som det sitter i lungorna.. Men tablett mot det är taget så snart ska det väl gå över. Galet mkt piller jag börjat knapra.. Tar vitamintabletter där jag får järn och eftersom jag har brist på järn har jag svårt att sova, så därför måste jag ta insomningstabletter - som i sin tur ger mig halsbränna som jag måste ta tabletter mot.. Ska bli så skönt när ungen e ute så jag slipper knapra. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0