det blev inte riktigt som jag tänkt mig..

Gick och la mig riktigt tidigt igår, somnade nog vid tiotiden för mina planer var att gå upp tidigt för att plugga. Råkade ta insomningstabletterna lite för tidigt med.. Men jag tror att de tabletterna garanterar 11 timmars sömn. Galet när man får själv dra upp ögonlocken när klockan är nio, efter elva timmars sömn. Kanske ska gå ner till en tablett istället? :S

Har käkat lite frukost, hunnit ringa csn för att fixa med mitt bidrag och Toulouse har hunnit leka/dricka i vasken i blött ner hela badrummet ;) ska sätta mig o plugga nu. I eftermidddag är det tvätt som gäller, kul en fredagskväll? Kul att få kläderna tvättade dock, helger har inte så stor betydelse länge som innan.

Kommentarer
Postat av: Pappi

Ja det är farligt att göra sig "beroende" av såna tabletter. Försök gå ner i antal för att sen lägga av med det. Sömntabletter ger ju inte en riktig sömn, tror att djupsömnen inte infinner sig riktigt när man tar såna tabletter och det gör att man kan känna sig trött fast man sovit.

Är som den jekla hostmedicinen jag tar nu. Blir helt yr i huvudet på en klunk av det och på morgonen känner man sig nästan bakfull.



Ha det gott, Mygg och Knott

2010-01-09 @ 10:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0