Grattis till mig!

Grattis till mig på födelsedagen!



Vaknade tidigt i morse av en kråksång som kom inbärandes på varm oboy, macka o tända ljus. Sen stack R till jobbet och jag tänkte unna mig själv en sovmorgon på födelsedagen. Vaknade miljontals gånger av grattis-sms och till slut gav jag upp o vaknade ;) Skickade tack till allihopa och fick veta att det inte blev någon födelsedagsfika. Min tidpunkt passade ingen (eftersom jag är tvungen att gå till föräldrakurs klockan 2, och fick ett sms från M, som kunde, som nu inte kunde för barnet därhemma låg med kräksjuka. Uschi, det gör inget om vi inte träffas ;)
Sen fick jag ett mess från R:s farmor som kom upp med en bukett tulpaner o presenter. Första presenterna för dagen! Innehöll en premuration på lätta korsord (yes) och en presentkort på Gina. Tack! Helt perfekt.
Eftersom dagen blev omplanerad ska jag istället städa lite och fixa o dona och planera inköpen till nästa helg. Sen bär det av till föräldrakursen, sen ner i stan för att handla min present från papi, sen hem för tillfixning och sen till Helsingborg för att äta på Cantina! Det blir en lugn dag, precis som jag ville.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0