inte rolig dag igår..

Ne det var de verkligen inte. Åt dåligt med mat, vad trött, hade ont i revbenet och hade en massa onda förvärkar. Hela kvällen var jag som en zombie, nästan värre. Efter vi hade ätit mådde jag lite bättre och efter en lugnt bad kändes det ännu bättre. Synd bara att det inte höll så länge för sambon var sur. Så blev jag sur, och allt kom tillbaka. Fattar inte hur svårt det kan vara att försöka vara snäll när man inte har en massa konstiga hormoner i kroppen. Jag tycker att det är ganska lätt faktiskt.

Vaknade vid nio idag, har hört att min telefon har plingelingat en massa, men hittar inte den! Så typiskt frustrerande.. Sprang runt ett tag o letade innan jag kan upp.. Har fortfarande ont i revbenet lite idag. Och det drar o stramar i magen, inte alls kul. Ska det va såhär resten av tiden? :S Jag säger som jag sa till R igår: jag är inte gjord för att vara gravid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att veta att flera har kinkiga sambos... :P man blir irriterad, absolut! särskilt när det inte är dem som går med en x antal kg tung mage. :P

2010-01-14 @ 10:42:23
Postat av: Rebecca

Det blir värre snäckan .. tyvärr. Sista 7 veckorna har varit skitjobbiga tycker jag. Man kan inte sova ordentligt, man är smidig som en elefant. Stefan måste ta på mig mina skor och strumpor numera. Jag når inte ner!!!

2010-01-14 @ 10:45:47
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0