mysfredag

Utvärderingen på praktiken gick riktigt bra igår, bara en massa positiva saker, det blir ett bra betyg! Lyckades (skyller på tillfälligt graviditetshjärnsläpp) så lämnade jag över mina nycklar till praktiken och hade kvar deras. Vilket sista intryck! jag tar dem med storm.. ;)

Åkte till R:s jobb efteråt o käkade smörgåstårta och sen två timmar senare (varav en timme jag suttit i bilen medans R tvättade den) så körde hem. Men innan dess hyrde vi en film.

Vi såg filmen "taken". Otroligt bra film! Satt som på nålar genom hela och även om jag inte är så glad för action och en massa slagsmål så var den riktigt bra, rekommenderas!



Riktigt skönt är det ibland att glömma vardagen och sjunka in i en film.

Sen tog vi oss ett varmt bad med massa ljus runt om. Gick o lade oss ganska tidigt.

Vagnen kom inte igår, så jag tippar på måndag.

Har skickat ut R för att kökat konditoriköpta frallor. Ska bli kul o se om han kommer hem med det, brukar inte bli så.. Sen blire plugg hela dagen och sen är vi bjudna på middag med familjespel hos hans föräldrar ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0