myspysmiddag

Har pluggat en massa idag, känt mig väldigt duktig! Snart är den första boken utläst och det är riktigt intressant för en gångs skull. Mycket bättre att ta enskilda kurser så man själv kan välja vad man ska läsa.

Tog en tupplur vid halv elva pga den tidiga morgonen. Vaknade och pluggade lite till. Sen gick jag runt o fixade lite här hemma, bland annat rengjorde jag toastmaskinen som har stått med smält ost i sig i över en vecka.. INTE okej..

Sen lagade jag cirka hundra portioner köttfärssås, det blev gott till slut! Det och en stor sallad var gjorda innan mami och papi knackade på. Tända ljus i ljuskronan och trevligt sällskap gjorde kvällen fulländad! Till efterrätt blev det vaniljglass med varma hallon, mums!
Ryggen o magen blev ganska trötta efter allt hålligång så nu ere skönt att vila i soffan (:

Imorn blire ännu mer plugg o ska till MVC och träffa min nya barnmorska, håll tummarna på att hon är bättre än den förra.. Chansen är ganska stor..

Just det, har börjat smorja in mig med e vitaminolja nu, det ska tydligen vara bra för huden. Känns som jag inte gör något annat än att smörja och smörja, men mysigt är det och Julian gillar det (:


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för jättegod mat och en trevlig stund. Hälsa Eva från mig, lycka till!

Puss mamma

2010-01-13 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0