plugg o fredagsmys

frallorna var goda.. kuratorbesöket gick bra, vi har fått lite hemuppgifter att göra ;)
Har suttit o pluggat hela dagen. Hade föreläsning o seminarie mellan två o fem.. under tiden hann jag fundera över om jag verkligen hade tagit mig vatten över huvudet. man ska kombinera all tekniken så den fungerar (vilket det inte gjorde) samtidigt argumentera för sin sak med människor man inte kan se. hm. krångligt värre.

Har inte haft så ont i svanskotan idag, men det har börjat komma igen. Nu tippar jag på att det är beroende på hur bebben ligger, att han trycker ut den så att säga.

Ska börja laga lasagne nu tänkte jag, kvällen blir väl mestadels att ta de lugnt, eventuellt se den nya Wallanderfilmen och eventuellt får vi lite besök med. Imorgon kommer mami o papi o ska måla bebirummet! äntligen, fint kommer det bli! Och jag ska bjuda på mat o tänkte baka något med. Egentligen skulle det bli varmrökt lax, mumsigt men tyvärr var vi ute i sista sekunden så det blir väl något mindre extraordinärt.

all kärlek och styrka till R vars förlossning har börjat! (: Snart tittar en liten Albin ut!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0