sådant som man inte får önska

Tabubelagt ämne.. Men f-n vad skönt det ska bli när bebis kommer ut!
Då kan jag slippa vara trött (av olika gravidanledningar) och vara trött för vakna nätter istället.
Då kan jag äntligen utöka min garderob till mer än ett par jeans..
Då kan jag äntligen börja träna (kroppen känns som ett skal just nu)
Då kan våren äntligen komma så jag kan gå ut o gå långa powerwalkar med barnvagnen varje morgon och andas in den lite varmare luften och titta på Julian sova eller skrika i sin bumpride.

Har faktiskt drömt en massa förlossningsdrömmar den senaste tiden. Att vattnet gått, hur det känts. Att jag varit passiv under förlossningen o inte kommit ihåg det etc.
Han får gärna ligga där inne lite till och bli tjock, men inte för länge så huvudet blir för stort ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ang förlossningen så får man jobba hårt för att vara passsiv. Vi är konstruerade så att när det väl händer så gör man det som känns rätt. Jag kom aldrig till "förlossningen" i föräldrautbilningen eftersom du bestämde dig för att komma till världen 1 mån och en dag för tidigt. Och det funkade!!!!!!!!!! Puss mamma

2010-01-10 @ 12:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0