störd sömn

Igårkväll bestämde jag mig för att skippa sömntabletterna för att vara så pigg som möjligt idag. Det var ett stort misstag. STORT. Efter två timmars vändande och vridande i sängen och en vild bebis i magen gav jag upp. Gick ner, tog en tablett o kollade på några nattkomedier. Tror att jag till slut somnade vid tre.
pust.
Det blev inte alls vad jag tänkt mig, ska iväg till min praktikplats och göra en utvärdering och tacka för mig o ville vara pigg. Nu blev det tvärtom..
Sen blr jag väckt tidigt av en hysterisk R som kom uppspringande för katten spydde ett antal gånger. Det är väldigt ovanligt och han tror att hon kvävs. När jag kom ner så lekte hon.. Jag tror att jag går o lägger mig igen nu för att orka dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0