underbar dag

wonderful day, isn´t it?
Solen skiner, jag springer runt o försöker göra vid mig samtidigt som radion står på hög volym. Julian där inne är lugn. Känner att det börjar bli ganska tungt att springa runt med hela denna vikten..
Förmiddagen skulle egentligen dedikeras till plugg, men icke, med blev slöande i sängen istället.. Ska strax iväg med K på en fika i stan, övertalade henne att vi skulle promenera ner i det fina vädret.
I eftermiddag ska jag bara plugga.

Nu är det cirka 8 1/2 vecka kvar tills lillen ska titta ut, de allra flesta i vår omgivning tippar på att han kommer om fyra veckor. 4 VECKOR! det är inte jag redo för.. jag har sagt till han att han inte får komma innan den 19 februari så jag hinner med sista tentan. Hoppas han lyder mig..
Vi kanske ska ha en liten tippning på när han kommer ut?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

HIhi längtar efter att se massor av bebisbilder då! Jag gissar att han kikar ut den 24:e mars på min födelsedag :)

2010-01-11 @ 14:47:52
Postat av: kajsa boding

Du får knipa hårt hårt.. 4 veckor.. det är inte långt tid.. Säg åt honom att stanna i värmen.. Det blir kallt om han redan kommer :)

Kramar

2010-01-11 @ 17:42:49
Postat av: Rebecca

När är han beräknad ? Kan ju inte gissa utan att veta det :P Kommer ju inte ihåg när det va .. Hehe

2010-01-11 @ 21:22:50
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0