dagen!

Onsdag 2/6 kl: 22:10
Idag vaknade nog Julian vid åtta-tiden, jag trodde det var för tidigt så jag tvingade honom att somna om. Han låg och fäktades i ca två timmar innan jag gick upp, då var klockan tio. oops.. Ska nog ställa klockan på åtta, för vi kommer nog inte få in några rutiner i bebisen om vi inte själva håller våra ;)
Som vanligt fick han ligga o gymma medans jag fixade frukost.


Sen ville han ha mer mat, han fick flaskan, han höll själv! ;)


Hälften blev gjort denna morgon, inte städningen, innan J kom med sin lilla Wiggo. såå liten! Blev bortskämda med blomma och bullar. Jag som inte hade köpt något alls.. En massa snack och idébyte, så kul det är att det är så många som har barn i Julians ålder nu! Synd att jag ska börja plugga snart så jag inte har tid.. Men till hösten, då blir det nog att uggla på café och gå långa promenixar med mammor! (:
Sen gick vi ut o promenerade längst med kolonierna o slottet. På väg hem ringde jag pappa R och vi möttes upp lagom till han slutade jobbet. Vi gick hem till Julians morfar för nu ville lillen (och mamma o pappa för den delen) ha mat. Så mysigt där hemma, Julian och hans morfar fick verkligen kontakt! Lillen härmade, skrattade och pratade med honom.


Morfar med Julian, så fina (:

Sen begav vi oss ut på en långpromenix, tittade på det framtida dagiset ute vid havet, ur o skur dagis, det blir nog finfint. Sen hem, bada, äta,natta och nu ligger vi alla tre helt slutkörda efter dagens bravader. Behöver jag nämna att vi njöt av det fina vädret till max? Julian ville då och då kommer upp i bärselen och kolla läget,  med solhatt och brillor på fick han våra föräldrahjärtan att smälta. Han är helt underbar (:
Vi har föressten fått in en sovrutin! Vet inte om jag nämnt det, men vi badar han ofta mellan 7-8, sen mat och sen somnar han gott av vaggningen i vagnen vid 8-9. Så jäkla skönt för oss att få lite tid tillsammans nu på kvällarna, att Julian dessutom sover (oftast) på nätterna fram till 8 är riktigt skönt!




Kommentarer
Postat av: Madelene

Duktig han är på att sova, hoppas han fortsätter att sova så fint :-) A somnar numera vid 19.30-20.00 och timmarna man får tillsammans på kvällen är så underbara, att bara få kunna vara :-)

2010-06-02 @ 23:49:37
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0