kanske..

Fredag 4/6 kl: 18:10
Hinner jag uppdatera lite. Julian vill ha mat och är övertrött. Han har inte sovit mer än 2 femminutare idag och har haft svårt att komma till ro eller tyckt något var roligt. Jag försökte sola på balkongen när han slumrade, men det blev inte så mycket sol som sagt! Han ville mest sitta på min mage och bli sjungen för, tur att någon uppskattar min dondövhet (som jag fått från min mor ;) )

Igår träffade jag T och M med sina döttrar, Julian visade vilka starka lungor han hade, innan han kom till ro i sin vagn. satt på en parkbänk i solen och blev röda, riktigt röda, solen var helt galet stark, jag brukar aldrig bränna mig annars! Sen promenerade vi till hans morfar och var där i några timmar, satt på balkongen och Julian och morfar hade sitt "snack". Julian roas otroligt av papi, de kan ligga och prata, gimasera och göra ljud hur länge som helst. Somnade halvtio igår, helt slut av värmen, solen och promenaderna ;)

Imorgon ska vi ut till Julians farmor och farfar och bosätta oss i deras trädgård, massa mys. Kanske första riktiga sommardagen? Sol, kubb, frisbee, lek i skuggan med Julian, grillad korv och solstolar. Mys!
Nu måste jag ge lillen mat, sen blir det nog nattning i vagnen, han har varit vaken sen åtta, till och med jag är helt slut.


Igår ställde vi klockan på 8 för att få in rutiner, jag masade mig upp från sängen och piggnade till slut till, men Julian ville bara sova.. Gick inte att väcka honom. Kommer nog inte att gå upp klockan 8 för "rutinernas" skull hädanefter.


Söte fnatte med kläder som han fått från sin mormor


Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Blir helt sjuk, så söt, jag beställer biljetter till Landskrona i kväll.....ses till helgen!

2010-06-04 @ 19:23:07
Postat av: Morfar Till Julian

Ja det är en riktigt "connection" vi får. Vi roas båda av det. Men kul var när du ammade och ha släppte tutten då och då och tittade sig runt för att se om jag var i närheten :)

Har inte fått min telefon idag heller så får vänta tills måndag. Tog 2 akut semester dagar. Kännde det när jag jobbade idag att Nej fan jag pallar inte med 2 st 12 timmars pass i helgen.

2010-06-04 @ 19:42:40
Postat av: Morfar Till Julian

Och ni är så söta. Det är ett previlegium att få vara delaktig i ert liv. Som svärfar är jag mycket stolt över Richard och som far till Emelie så känner jag att mitt liv är komplett. Julian är frukten av kärlek från så många människor.

2010-06-05 @ 04:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0