long time no see

Tisdag 29/6 kl: 14:49
Usch vad jag mår hemskt av att jag bara försvinner då och då från bloggen. Det händer så mycket varje dag som man vill berätta. Var därför precis inne på tre o kollade om jag kunde fixa mobilsurf nu under sommaren. Funderar på att göra det så jag kan uppdatera lite flitigare.. Dessutom ska vi iväg till "landet" på torsdag, hade varit kul att bjuda på lite bilder och upplevelser då med. Jo, det bestämmer vi, jag fixar mobilsurf.

Just nu är Julian och pappa iväg på en promenad ner till havet, kanske bad om det inte är för kallt. Jag sitter hemma o oroar mig för värmen och den lilla kroppen.. Jag låtsas även att det regnar, bildligt talat.. För det är inte lätt att sitta här hemma o plugga o veta att det är hur fint som helst ute för en promenad eller ett dopp. suck. Nej, turbopluggning idag o lite imorgon mellan packningen, sen är vi lediga!

Midsommar spenderades med min papi, promenad till borstahusen och sen hem för mat. Mysigt och underbart väder. Julian var på sitt bästa humör och bajsade ner alltihopa när vi kom hem..


Han blev en del chockad när vi sänkte ner han i handfatet.. Checka in bodyn bakom, yummie!


Men sen tyckte han nog att det var ganska skönt ;)

(ganska kul att vi alla var fixade från topp till tå, men de enda bilderna jag tog under midsommar var en bajsbebis..)

På midsommarafton fick han smaka nypotatis, som han gillade! Lite smått chockad samlade han potatisen uppe i gommen, som vi senare hittade ;)

Idag är det en massa plugg, imorgon tvätt, packning och inhandling och på torsdag morgon bär det iväg. Ska som sagt försöka komma igång med mobilbloggande (om jag reder ut det) så jag inte sviker mina läsare! (:


Kommentarer
Postat av: Rebecca & Albin

Ajaj, inte ge bebisar nypotatis! Det säger dom på bvc iaf. KAn ge stora problem i magen. Han ser iaf ut att ha det bra i badet :D Hoppas allt är bra med er i värmen!

2010-06-29 @ 17:15:56
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: Lotti

Jag kanske missuppfattade, men du behöver inte ha mobilsurf för att mobilblogga, det är bara ett enkelt vanligt simpelt MMS ifrån mobilen :)

2010-06-29 @ 22:05:41
URL: http://yoohh.se
Postat av: Teresia

Du ska snarare må dåligt om du lyckas uppdatera varje dag. Då skulle jag skällt på dig och kastat ut dig i solen. ;) Ha! Ska ni till landet era busar? Vad härligt... Hur länge ska ni vara borta?

2010-06-29 @ 22:10:10
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0