gårdagens shopping!

Torsdagen 11/3 kl: 08:05
Det blev en ganska lugn dag igår, iallafall på dagen. Fick ställa in mina möten för jag hade så ont i kroppen och var så trött. Sov till klockan två istället.
När R slutade jobbet körde vi istället till center syd tillsammans med hans mamma. Äntligen shopping! hade problem med att röra mig, ta mig ut och ur bilen men tänkte hela tiden: "detta går inte upp mot förlossningen, detta går inte upp mot förlossningen" ;)
Första anhalten blev Cubus, där svärmodern hittade en söt skjorta till Julian, strl 80, så den får ligga nerpackad i ngt år framöver ;)

Julians pappa har fått dille på skjortor, med uppkavlade ärmar, Så inte ska sonen vara värre! ;)

Jag chansade och hittade en fin sommartunika. Det var inte lönt att prova så vi får hoppas att den passar till i sommar! ;)

Den är ganska rymlig så det ska nog inte vara några problem. Tänk leggings och ett snyggt skärp eller sjal till. Åh vill ha sommar nu!

Nästa stopp var stadium, där R handlade två linnen. Han måste ha något att spänna sig i på gymmet ju ;) Han fick lite ångest under vår shopping och bestämde sig för att börja deffa. Inte mig emot, hans gravidkilon måste oxå försvinna ju ;)

H&M nästa! Där hittade jag min vårjacka. Har smygtittat på jackan tidigare, den ser inte ut att vara mycket till världen, men är skitsnygg på!


Vi hittade oxå en sommarskjorta till lilleman. Precis en sådan skjorta som hans pappa har letat efter länge.. Kort krage och halvknäppning. de tillsammans med ett par tuffa jeans och uppkavlade ärmar kommer sitta perfekt i sommar! (att den dessutom var jättebillig var pricken över i:et)


Sen handlade vi lite annat smått o gott, bland annat en massa bilar till R:s kusinbarn som har kalas på söndag. Vi åt en god bakad potatis på grafitti café innan vi gick in på Jack and Jones. Och där stannade vi! Blandning mellan tre viljor plus en väldigt påfrestande säljare stannade vi där inne säkert en halvtimme. Åh, varför förstår de inte när det är nog? Det blev iallafall en t-shirt och kortärmad skjorta, så blev sambon oxå nöjd innan vi begav oss hemåt igen.

En väldigt lyckad shoppingrunda, som bidrog till ny energi för själen!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad fina saker! Vad skoj att läsa att du fick komma ut och shoppa lite... :) På tal om gravkilona på mannen så sitter jag här och fnissar. Min kära sambo tränar för fullt och medan jag blev fetare (ha!) blev han mer tonad och tränad den jäveln... :P

2010-03-11 @ 19:36:09
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0