nakenchock!

Måndag 15/3 kl: 21:14
Jag vet inte bara om det är jag, eller om det finns andra gravida som har samma påhitt för sig som jag. Men de senaste veckorna har jag gått ifrån att klä mig i sköna tajts med oversize (förutom runt magen) tshirt till nakenchock!
Jag och kläder har någon sorts hatkärlek till varann. Visst kan det bero på att inget sitter bra eller något är skönt, för nu hoppar jag gärna på kläderna! Tur att vi inte bor på nedersta våningen eller har grannar som kan se in..
Har faktiskt inte tänkt på det så mycket förrän sambon konstaterade att det slappa linnet som jag har på mig visar mer än täcker: R: öhm, tutten tittar ut. Jag: jahapp.
Kanske hade detta varit en trevlig syn om jag hade vägt mina 50 kg och varit mitt vanliga jag. Då hade nog nakenheten upskattats mer. Men tror inte att synen av en elefant i minismå slappeshorts och ett stort slitet linne och ena tutten som hänger ut, är en relationship-saver.
Ville bara låta er få en inblick i hur vågad vår månadskväll ser ut ;)

Och for the record, 10 min in i hollywoodfruar har vi konstaterat att Maria Montesamis mamma är precis som hon. Seg, lugnt och allmännt ointelligent. Mor och dotter precis likadana.. can´t blame her!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Fan vad härligt inlägg! Jag sitter och skrattar högt och läser det för min sambo som skrattar med mig. Det är så sant det du skriver... Hur kan en elefant någonsin vara sexig? Värst är det väl när brösten ligger på magen. Tänka sig att man har ett bord till sina bröst. Hemskt! :P

2010-03-16 @ 09:52:41
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0