soppa

Tisdag 16/3 kl: 16:59
Drog mig äntligen upp ur sängen och från boken som jag fått läsa i omgångar pga huvudvärk.
Tog en välbehövlig dusch, packade in håret och sen lagade (eller värmde) soppa tills R kom hem. Det och knäckemackor med ost satt fint!
Hade faktiskt lite smak så det gick an. men jag har beställt toast så fort min smak är tillbaka, är såå sugen på det. Typiskt att man ska bli sugen på en massa grejor så fort man inte har nån smak. köttgryta är jag oxå sugen på..

Har haft en molnande värk likt mensvärk nu i några timmar. Känns lite konstigt. Har ju nästan gett upp nya upptäckter och att förlossningen överhuvudtaget ska starta, så man blir lite chockad när sådana saker sätter in. Men varför skulle det? har ju ändå gått flera veckor med förvärkar. Nu har han två dagar på sig att komma. Vem tippar på att han kommer innan dess? ;)


Kommentarer
Postat av: Pappi

Någongång under kommande helg tror jag han har fått nog att ligga i magen och vill ut och lära sig spela datorspel. :)

Var på en kurs idag och fick höra att när bakterier dör så utsöndrar dom ett gift som man kan få feber av. Har man en kraftig infektion så kan det vara riktigt farligt nar bakterierna är på väg att försvinna(dör). Så feber är ett tecken på att infektionen är på väg att gå över.



Pappi på Jobbet.



2010-03-16 @ 17:58:07
Postat av: Mimmi

Nja, den som väntar på något gott...

2010-03-16 @ 19:32:57
Postat av: Anonym

Jag tror också på denna veckan. Vi är alla lite försiktiga om att sia, Julian vill visst stanna i värmen. Håller tummarna! Puss

2010-03-16 @ 19:53:28
Postat av: mamma

Under veckan kommer han, tror och hoppas jag. Bra att du är lite bätre!

Puss

2010-03-16 @ 20:00:15
Postat av: Moster Madde

HAde en jätte konstig natt med avbruten sömn och känslan av att jag upplevt något dramatiskt. Kollade telefonen två gånger ifall sms meddelande hade kommit in från Eva. Jag var övertygad att något hänt. Jag tror.... mycket snart. Kram.

2010-03-16 @ 21:27:24
Postat av: kajsa

Idag är det onsdag, jag tror fortfarande på onsdag som jag sa till dig i lördags :)

Kramar

2010-03-17 @ 07:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0