prövan

Fredag 28/5 kl: 18:50
Nu provar vi såhär, mat tills det är slut hos mig, sen ersättning vid skrik. Två gånger har jag provat det idag och han har somnat o sovit två timmar efteråt. Kan det vara att mjölken är för tunn? konstigt att han då kan gå upp 300 g i veckan..
Basilikamaten satt fint, starkt o gott, sen chilinötter på det.. Tror inte att Julians mage kommer att uppskatta min kost inatt..
Vi provade liberoblöjor strl 3 idag, de satt uppe i armhålorna..
När Julian har varit glad idag har vi gått runt o sjungit "var bor du lilla råtta", han gillar den, och sjunger med!
Ikväll ska vi se Shutters Island, den som jag pratade om innan, den verkade superbra.

Julian har föressten fått lite nya presenter på senaste, en otroligt fin bläckfisknalle, gigantisk med långa armar från Sia-affären här i stan, de har en gullig barn-avdelning. Han fick nallen av de som ägen affären, vilka var våra hyresvärdar tidigare.



Julian har oxå fått ursöta, färgglada bodys från Lindex (älskar sommarkollektionen) av sin gammelfarmor, strl 68, hoppas nu värmen kommer nångång!




Nu ede blöjbyte!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Jag tycker det låter skumt att det är maten det skulle varit fel på. Så länge han går upp i vikt så är ju allt som det ska vara. Han sköter ju maten själv. Tycker han att det är för lite i brösten ligger han till oftare eller längre för att öka produktion. Men skönt att han sover gott senare. Angående inlägget innan så behöver där inte finnas något fel till varför han är skrikigare än andra barn. Han vet vad han vill... ;)

2010-05-28 @ 21:38:22
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0