23/11 kl 11.00 upp tidigt för tvätt och nu...

foto1090 (MMS)

23/11 kl 11.00 upp tidigt för tvätt och nu lagar jag mat till Lillen. Tänkte fortsätta lägga ut recept om någon är intresserad? Villiams laxgryta: 2 laxfileer, halvt blomkålshuvud, halvt broccoliknippe, två stora morötter, halv grön paprika, en tomat, två blad av purjolök, dill och persilja (bra med järn) och efteråt lägger jag i två kokta ägg för extra protein o vitaminer och mixar allt till rätt konstitens. Låt grönsakerna koka i fem min innan du lägger i fisken. Voila! I eftermiddag hoppas vi på uppehåll så vi kan promenera och hälsa på Villiams morfar!


Kommentarer
Postat av: sanna

jag läser gärna recept :D tänkte göra maten till malcom själv sen och skippa den där burkmaten :)

2010-11-23 @ 14:19:11
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Va duktig du är!

2010-11-24 @ 13:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0