EFTERLYSNING!

Onsdag 3/11 kl: 18:37

Jag efterlyser en hel del, några ideer man kan roa Villiam med, goda matrecept, lite egentid etc. Ni får gärna hjälpa mig med detta. Men nu har vi nått ett nytt problem!

Jag behöver en bikini! Är det någon som vet var man hittar dessa off-season och som inte kostar över 500 kr?
Jag hade hittat en någorlunda fin på nelly från panos emporio på rean. Men jag väntade en dag och sen var den puts väck. Har kollat på isos (vågar inte betala över nätet på utländska hemsidor) och lite andra sidor, antingen är det string eller XXXXL boobs. Tror jag hamnar på de mest extrema sidorna ;)

Eller så kanske det finns någon som har en oanvänd bikini i strl 34-36 som vill sälja?


Kommentarer
Postat av: Anonym

I söndags la jag Villiams leksaker i rad på bordet och han hämtade dem efter hand. Hade tänkt att lära honom vad sakerna heter och be honom hämta dem och ge mycket beröm. Imse vimse spindel kan vara kul, många gånger. Kolla ramsor på nätet. Ha så kul! Puss

2010-11-03 @ 19:13:07
Postat av: Nina

Har du kollat på bubbleroom.se ?

2010-11-03 @ 19:38:16
URL: http://minsnurrigavarld.blogg.se/
Postat av: Rebecca & Albin

fanns jättemycket bikinis och baddräkter i Ullared, att du inte kollade där!

2010-11-04 @ 08:07:55
Postat av: Em

Nina: Bubbleroom var jag inne på, men de modeller jag kunde tänka mig fanns inte i min storlek :( Du är väl ganska grym på att hitta grejor på nätet? Jag vill ha en sådan överdel utan band och gärna en hipstertrosa ;)



Rebecca: Jag kollade där uppe man de bikinis som fanns vid underkläderna vad 50plussare ;)

2010-11-04 @ 09:24:40
URL: http://lillbebisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0