hjälper mamma

30/11 kl: 15:56

Villiam hjälper mig att tvätta!



Orkade inte ta med oss vagnen ner så skrutten fick hoppa i babybjörnselen (som vi förövrigt inte använt sen i somras) och sen fick han sitta i tvättkorgen!



Han fick ett lass tvätt över sig och medan jag hängde tvätten satt han och granskade och pillade på ett par trosor. trevligt ;)
Han var en duktig liten medhjälpare!

Föressten är båda sofforna sålda och betalda, imorgon hämtas dem!
Förhoppningsvis kommer R iväg med sin bror för att hämta vår nya, fina soffa.


Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad duktig han är och så fint fotografi. Vore det lite fräckt av mig att få önska en bild av honom? Han är ju så fin och skulle tyckt det varit så kul att ha en bild på Vanessas bästis. ;)



Härligt att högerklicksskyddet fungerar. Jag har testat och det är igång. :D

2010-11-30 @ 20:56:35
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Teresia

Haha, ja. Öppen-mun likheten. Jag tar vad som helst när det gäller dem där små likheterna. ;)

Ni är mer än välkomna till att våldgästa oss. ;)

2010-11-30 @ 22:15:36
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0