jättedumt

Fredag 26/11 kl: 17:40

Jättedumt det här, har mmsat in två inlägg idag som tydligen inte har kommit fram. :(
Så.. lite snabbuppdatering. I förrgår var T och Vanessa här.
Igår stack vi ut på en morgonpromenad med båda ovan och shoppade lite. Det blev en kofta till mig från Gina, tre bodys och ett par strumpor till Villiam.
På kvällen kom mami och passade lillen ett tag så vi kunde fortsätta med vår shopping. Centan nästa, Villiam fick en ny vintermössa- äntligen hittade jag en pilotmössa med päls (: Även (OXÅ ÄNTLIGEN) hittade jag en tjockare sparkdräkt/inneoverall. WOHO! Fina julklappar till lillen. Sen blev det JC och DÄR handlade vi ;) R hittade två par jeans och en tshirt, jag hittade ett par jeans, ser ut som skinnbyxor typ och en tjocktröja. Det var längesen jag hittade något till mig själv så jag blev så glad. Och dessutom ett par vinterskor, det var nog på tiden..

Idag har vi varit flitiga, tvätt och skurning av köksskåpen och luckorna, sen ut på promenad i en o en halvtimme. Tungt som sören med vagnen och snön, men mysigt!

Nu har vi föressten fått tillbaka vår dator, så nu hänger jag med lite bättre! Fast börjar nästan fundera på att bojkotta datorn, så mycket mer man får ut av dagen!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Kul att du hittade något till dig själv! Det är du väl förtjänt av. Och att bojkotta datorn - jag håller med. Man gör så mycket och precis så ska det vara. Datorn får invänta sin tur, om den ens får någon. :P

2010-11-26 @ 22:03:07
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0