morgonbuset fortsätter..

6/10 kl 08:54
Jag fick nog i morse och ställde bort golvblomman. den är helt söndertuggad. Tydligen var den inte farlig.. När blomman var borta började lillens ögonradar att söka. Jag tittade bort några sekunder och helt plötsligt hade han fått tag i en skruvmejsel som han gick och tuggade på. Usch vilken hemsk mamma jag kände mig som. Ajajaj och tog bort den, Villiam blev besviken och började gråta. hm.
Annars var det min morgon i morse att gå upp med lillen. huhu, sen kväll igår och ett plåster till man hela natten.
Vi såg Big daddy igår eftersom R inte hade sett den och vi försöker gå genom alla Adam Sandler filmer som vi inte sett, fan vad kul den är. R ser ännu mer fram emot en femårig Villiam. Sen spelade vi vårt nya spel som vi inhandlade på Ullared, det slutade med att R låg på golvet och låtsades flyga flygplan, och jag fick göra ett sugmärke på mig själv och fick en text ritad på min arm. Detta spelet blir nog roligt hos svärföräldrarna ikväll! ;)

Villiam springer just nu runt och skriker mammaaa mammaa. Jag försöker lära honom att säga pappa och vi är på en god väg!
Jag funderar deessutom när jag har lite extra tid över att byta blogg. Ju äldre Villiam blir, desto mindre vill jag dela med mig, och märker att denna bloggen mest handlar om alla tre i vår familj. Inte bara lillbebisen. Men det blir ett projekt!

IDAG FYLLER VILLIAM SJU MÅNADER!

Kommentarer
Postat av: sanna

grattis villiam :)

adam samndler är rolig =D tror inte jag sett en enda film med honom som jag inte gillat, hehe

2010-11-06 @ 09:51:28
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Teresia

Grattis Ville! Men han är banne mig snabb i den där gåstolen alltså. En sekund tar det också voooossshhh... Men attans vad söt han är när han manövrar den. :)

2010-11-06 @ 10:20:48
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: mormor

Grattis, mormors lille prins! Duktig pojke som redan är snabbare än mamma. Puss

2010-11-06 @ 11:32:42
Postat av: Jennie

Grattis till lillkillen! :) Eller storkillen snarare. Hoppas ni får en trevlig kväll hos svärföräldrarna.

2010-11-06 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0