11/10 kl 09.20 nu sitter jag, det är rolig...

foto0987 (MMS)

11/10 kl 09.20 nu sitter jag, det är roligt att sitta o leka! Igår fick Villiam sin första tand! En liten spets hade trängt genom. Vi blev lite chockade, trodde det medförde gnäll, men icke. Igår va vi ute på promenad och plockade bär och äpplen. Sen hem till Villiams farmor och farfar för lite kvällsmys. Idag är pappa r sjuk o är hemma, jag och Villiam är lite snuviga som vanligt. Förkylningen försvinner aldrig från vår familj. Nu på morgonen har jag o Villiam lekt och kokat björnbär o hallonsylt som han gillar. Vid lunch kommer farmor o då ska vi nog ner på stan o handla lite. Tror att jag hoppar på träningen idag igen. Shopping låter roligare.


Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad fint han sitter och vad skoj att tanden brutit fram. Nu lär väl Vanessa och Ville tävla om vem som har snyggast tänder. Haha. ;)

Jo, tre år gäller men min "pappa" köpte den och den fungerar jätte bra. Den enda vi måste se upp med är så att hon inte klämmer fingrarna. Annars fungerar det jätte bra. :)

Alice har ögoninflammation så den fikan får avvakta. Ska vi ses ändå?

2010-10-11 @ 20:49:47
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0