11/10 kl 21.20 de här fina kläderna fick L...

foto0988 (MMS)

11/10 kl 21.20 de här fina kläderna fick Lillen av sin mormor i 6 mån present. Vill tipsa om de för de är otroligt, otroligt mjuka. Johanna är märket. Det blev en overall till lilleman på stan idag o mathandling. Hem, gjorde köttfärsgryta till Villiam, köttfärs, riven palsternacka, timjan som kokades i ca tio minuter. Hoppas att han gillar det! Tänkte servera det med potatismos och broccoli. Sen fortsatte jag leka hemmafru (fast börjar nästan tro att det är mitt jobb, hoho) och lagade storkok på chili. Det blev till att multitaska idag för R var halvdöd pga en förkylning, stackars män när de är förkylda! Nu håller vi på att se prince of persia, måste väl fortsätta till filmen. Fast Villiam har haft svårt att sova idag, det har varit en kamp varje gång, är det tanden måntro?


Kommentarer
Postat av: Teresia

Jag tror absolut att det är tanden. Störs han inte av det under dagen, vilket Vanessa inte gör, så kan det komma på kväll/natt när dem slappnar av.

2010-10-12 @ 08:09:15
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: sanna

Jätte fint! :) Jag är tokig i grönt dessutom, haha.



Det blev promenad, men inget mer hände. Haha och jag tror inet på att man kan sätta igång något :P Nej när bebis är kommen behöver man aldrig tänka vad ska man göra, hehe. Det ser jag nog fram emot lite iaf för jag blir lätt rastlös, hehe.

2010-10-12 @ 12:41:43
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ja, han har ett blått öga och ett grönt :-)

2010-10-12 @ 13:07:19
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0